Въпроси и Отговори

7. Кои са другите опции за доставка? 05 юни 2020

Можете да изберете доставка до най-удобния за Вас адрес из всяка точка на страната-дома, офиса или като подарък до адрес на Ваш близък. Можете също да изберете доставка до офис на Спиди, откъдето да вземете пратката си в удобно за Вас време.

прочетете цялата статия
8. Колко струва доставката? 05 юни 2020

Ако изберете доставка до удобен за Вас адрес, цената се изчислява според килограмите. В момента на поръчката нашият онлайн магазин автоматично ще Ви калкулира цената на доставката.

прочетете цялата статия
9. Как да разбера кога ще пристигне поръчката ми? 05 юни 2020

След като обработим поръчката Ви, куриерската фирма ще Ви изпрати СМС с информация за очаквана дата на пристигане на поръчката Ви. Ако изберете опция взимане от наш магазин, наш представител ще се свърже с Вас, когато продуктите са доставени в магазина и могат да бъдат взети.

прочетете цялата статия
10. Как мога да закупя врати и подови плочки? 05 юни 2020

Вратите и подовите плочки се поръчват и закупуват само на място във физическите ни магазини. Не могат да се поръчат онлайн и не се доставят с куриер, за да се избегнат транспортни повреди при вратите и за да не се оскъпи доставката на плочки поради по-голямото им тегло. Можете да заповядате на място и да заявите доставка с наш вътрешен транспорт до удобна за Вас точка.

прочетете цялата статия
11. Какви са начините за плащане? 05 юни 2020

Можете да платите:

  • с наложен платеж;
  • с кредитна или дебитна карта на Борика, MasterCard и Visa;
  • чрез банков превод по следната сметка на „Картекс П” АД:

Банка: Райфайзенбанк България

BIC: RZBBBGSF

IBAN: BG28RZBB91551060444211

 

В платежното нареждане трябва да се посочи номерът на поръчката, датата, на която е направена, поръчаните стоки и общата дължима сума.

прочетете цялата статия
12. Как мога да отменя вече направена поръчка? 05 юни 2020

Ако желаете да откажете вече направена поръчка преди изпращането й, можете да се обадите на телефон 0894 500 600 и да продиктувате номера на поръчката, който сте получили по имейл. Ще отменим поръчката без допълнитено таксуване.

прочетете цялата статия
13. Какво да правя, ако съм получил грешен продукт от онлайн поръчка? 05 юни 2020

Позвънете на телефон 0894 500 600, продиктувайте номера на поръчката си и по какъв начин сте я получили-в наш физически магазин или с доставка до адрес. Ще проверим каква е грешката и ще направим всичко възможно да разрешим случая.

прочетете цялата статия
14. Ще получа ли фактура за направената поръчка? 05 юни 2020

Да, ще получите фактура за извършената продажба заедно със самата пратка.

прочетете цялата статия
Сайтът използва „бисквитки“ („кукита“), за да ти предостави възможно най-доброто потребителско изживяване. Прочети още
Съгласен съм